АНАЛІЗ МЕТОДІВ ДІАГНОСТИКИ СЕНСОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.24Ключові слова:
діагностика, сенсомоторний розвиток, дисфункція, розлади аутичного спектраАнотація
Сучасний етап розвитку теорії і практики спеціальної педагогіки та психології характеризується посиленою увагою до поглибленого вивчення особливостей психічного та сенсорного розвитку дітей з розладами аутичного спектра. Керуючись ідеями і результатами досліджень провідних учених в статті висвітленні закономірності сенсомоторного розвитку, особливості його діагностики для дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектра.
У статті систематизовано світовий та вітчизняний досвід вивчення сенсомоторного розвитку у дітей з розладами аутичного спектра. З’ясувана сутність нейропсихологічного обстеження як стан функцій програмування і контролю, організації, переробки слухової, кінестетичної, зорової і зорово-просторової інформації, підтримання оптимального рівня активноссті.
Комплексна характеристика стану розвитку дитини дозволяє зробити висновок про її психологічний стан, визначити ресурси розвитку дитини, намітити першочергові завдання та розробити індивідуальний маршрут подальшого ефективного навчання, виховання та соціалізації.