АНАЛІЗ ДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО МАРШРУТУ ДИТИНИ З РОЗЛАДОМ АУТИЧНОГО СПЕКТРА

Автор(и)

  • Андрій Лапін
  • Ірина Мойсеєнко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.20

Ключові слова:

діагностика, розлади аутичного спектра, психофізичний розвиток, перцептуальні навички

Анотація

У статті розглядаються особливості наукових підходів щодо проведення діагностики сформованості психофізичної та соціально-емоційної сфер дітей з розладами аутичного спектра. Вона спрямована на визначення основних компонентів процесу діагностування: анамнезу, психологічного та морфологічного обстеження, з`ясування рівня розвитку мовлення, наявності порушень перцептуальних навичок, статусу неврологічного розвитку дитини. Окреслений у статті комплекс діагностичних методик, дає змогу оптимізувати діагностику для визначення основних характеристик дітей із розладами аутичного спектра.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, А. Л., & Ірина Мойсеєнко. (2021). АНАЛІЗ ДІАГНОСТИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО МАРШРУТУ ДИТИНИ З РОЗЛАДОМ АУТИЧНОГО СПЕКТРА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 173-188. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.20