Психолого-педагогічна оцінка комунікативного розвитку незрячої дитини раннього віку
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.10Ключові слова:
ранній вік, незряча дитина, психолого-педагогічна оцінка, комунікативний розвитокАнотація
В статті розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки комунікативного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років. Складний процес психічного розвитку у ранньому дитинстві істотним чином залежить від умов життя і виховних впливів. Глибокі порушення зору у ранньому віці впливають на активність дитини як на біологічному, так і на психічному і соціальному рівнях. Соціальний розвиток дитини залежить від її місця в системі суспільних відношень, від об’єктивних умов, яка визначають характер її поведінки і особливостей розвитку особистості. Систематичне оцінювання розвитку незрячої дитини є одним із важливих завдань раннього втручання, оскільки на основі цієї оцінки розробляється план програми допомоги.