РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ УЯВИ В ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Ірина Кравченко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.122

Ключові слова:

затримка психічного розвитку, діти дошкільного віку, творча художня діяльність, аплікація, мультиплікація, уява

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку творчої уяви у дошкільників із затримкою психічного розвитку за допомогою художньо-творчої діяльності, аплікації та мультиплікації. Зазначено, що творча уява дитини із ЗПР в художній діяльності сприяє розвитку сприймання, довільної уваги, розвитку мовлення, дрібної моторики рук, комунікації. Творчість є джерелом нових позитивних переживань і розвитку емоційної сфери дитини. У статті висвітлено твердження про актуальність використання інтегрованого підходу в навчанні у роботі з дітьми із ЗПР. З'ясовано, що інтеграція об'єднує знання з різних освітніх галузей на рівноправній основі, а інтеграція дітей із ЗПР в художньо-творчу діяльність виступає провідним засобом активного пізнання навколишньої дійсності, розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей і мовлення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Кравченко, І. (2021). РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ УЯВИ В ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 363-370. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.122