РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ УЯВИ В ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.122Ключові слова:
затримка психічного розвитку, діти дошкільного віку, творча художня діяльність, аплікація, мультиплікація, уяваАнотація
У статті розглядається проблема розвитку творчої уяви у дошкільників із затримкою психічного розвитку за допомогою художньо-творчої діяльності, аплікації та мультиплікації. Зазначено, що творча уява дитини із ЗПР в художній діяльності сприяє розвитку сприймання, довільної уваги, розвитку мовлення, дрібної моторики рук, комунікації. Творчість є джерелом нових позитивних переживань і розвитку емоційної сфери дитини. У статті висвітлено твердження про актуальність використання інтегрованого підходу в навчанні у роботі з дітьми із ЗПР. З'ясовано, що інтеграція об'єднує знання з різних освітніх галузей на рівноправній основі, а інтеграція дітей із ЗПР в художньо-творчу діяльність виступає провідним засобом активного пізнання навколишньої дійсності, розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей і мовлення.