ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Кротенко Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.123

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивна освіта, психологічний супровід, консультативно-корекційна допомога, принципи інклюзивної освіти, адаптивна позиція

Анотація

В статті висвітлюється проблема психологічного супроводу батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах. Здійснено аналіз принципу інклюзивної освіти та окреслено проблеми організації інклюзивної освіти в сучасній школі. Визначено, що однією з важливих проблем на шляху становлення інклюзивної освіти є проблема переформатування ставлення батьків до освітніх інновацій. Виділено основні принципи психолого-педагогічного супроводу батьків, визначено складові роботи з батьками. Запропоновано ефективні форми консультативно-корекційної допомоги батькам та приблизну тематику просвітницьких і організаційно-методичних заходів. Акцентовано увагу на спільних заняттях з батьками дітей, розвиток яких відбувається в межах норми і дітей з порушеннями психофізичного розвитку з опорою на описаний алгоритм роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Кротенко, В. (2021). ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 370-378. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.123