ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.123Ключові слова:
інклюзія, інклюзивна освіта, психологічний супровід, консультативно-корекційна допомога, принципи інклюзивної освіти, адаптивна позиціяАнотація
В статті висвітлюється проблема психологічного супроводу батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах. Здійснено аналіз принципу інклюзивної освіти та окреслено проблеми організації інклюзивної освіти в сучасній школі. Визначено, що однією з важливих проблем на шляху становлення інклюзивної освіти є проблема переформатування ставлення батьків до освітніх інновацій. Виділено основні принципи психолого-педагогічного супроводу батьків, визначено складові роботи з батьками. Запропоновано ефективні форми консультативно-корекційної допомоги батькам та приблизну тематику просвітницьких і організаційно-методичних заходів. Акцентовано увагу на спільних заняттях з батьками дітей, розвиток яких відбувається в межах норми і дітей з порушеннями психофізичного розвитку з опорою на описаний алгоритм роботи.