ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.130Ключові слова:
порушення інтелектуального розвитку, комунікативні уміння, діагностичні критерії, корекційна роботаАнотація
У статті висвітлено методологічні підходи до розроблення та здійснення психолого-педагогічної діагностики комунікативних умінь у молодших школярів з порушенням інтелектуального розвитку. Проаналізовано багатоаспектність підходів щодо дослідження даної проблеми у спеціальній педагогіці. Обґрунтовано та представлено складові діагностичного комплексу вивчення сформованості комунікативних умінь в учнів з порушеннями інтелекту, що в подальшому слугує основою до проведення корекційно-розвивального напрямків роботи з учнями. Визначено рівні сформованості комунікативних умінь в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями.