ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Альона Стригунова

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.130

Ключові слова:

порушення інтелектуального розвитку, комунікативні уміння, діагностичні критерії, корекційна робота

Анотація

У статті висвітлено методологічні підходи до розроблення та здійснення психолого-педагогічної діагностики комунікативних умінь у молодших школярів з порушенням інтелектуального розвитку. Проаналізовано багатоаспектність підходів щодо дослідження даної проблеми у спеціальній педагогіці. Обґрунтовано та представлено складові діагностичного комплексу вивчення сформованості комунікативних умінь в учнів з порушеннями інтелекту, що в подальшому слугує основою до проведення корекційно-розвивального напрямків роботи з учнями. Визначено рівні сформованості комунікативних умінь в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Стригунова, А. (2021). ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 427-433. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.130