СТРАТЕГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.137Ключові слова:
психологія, психологічна підтримка, стратегії, діти з особливими потребами, соціалізаціяАнотація
У статті окреслено основні стратегії психологічного супроводу дітей з особливими потребами з огляду на інтеграцію таких дітей в єдину освітню систему загальноосвітньої школи. У той же час практика свідчить, що ці діти можуть перебувати на індивідуальному, інтегрованому чи інклюзивному навчанні. Проте незалежно від форми здобуття освіти, залучення дітей зособливими освітніми потребами до будь-якого навчального закладу передбачає психологічне супроводження, оскільки якими б не були потенційні можливості розвитку дитини, у неї завжди залишаються специфічні труднощі в процесі навчання і соціалізації, зумовлені порушеннями розвитку. Відтак, зроблено спробу розкрити психологічний супровід як комплексну систему психологічних умов, підтримки, допомоги, що забезпечує успішне перебування кожної дитини в конкретному освітньому середовищі.