ДІАГНОСТИКА ВИЗНАЧАЛЬНИХ ЛАНОК МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОДНОГО З ПОКАЗНИКІВ ГОТОВНОСТІ ДО ОВОЛОДІННЯ ПИСЕМНИМ МОВЛЕННЯМ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Валентина Ільяна
  • Галина Грибань

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.14

Ключові слова:

писемне мовлення, фонематичні процеси, синтаксична сторони мовлення, тяжкі порушення мовлення, психолінгвістичний підхід

Анотація

У статті представлено актуальні питання якісної діагностики рівня мовленнєвого розвитку у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення як показника готовності до оволодіння писемним мовленням. Репрезентовано сучасний погляд до проблеми з позицій психолінгвістичного підходу. Аргументовано, які мовленнєві ланки є визначальними для оволодіння навичками читання та письма. Висвітлено теоретичні основи та прикладні аспекти діагностики фонематичних процесів та синтаксичної сторони мовлення у молодших школярів з особливими освітніми потребами. Окреслено перспективи подальших наукових розвідок з проблеми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Валентина Ільяна, & Галина Грибань. (2021). ДІАГНОСТИКА ВИЗНАЧАЛЬНИХ ЛАНОК МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЯК ОДНОГО З ПОКАЗНИКІВ ГОТОВНОСТІ ДО ОВОЛОДІННЯ ПИСЕМНИМ МОВЛЕННЯМ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 101-113. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.14