СОЦІАЛЬНИЙ ЗАПИТ ДО РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА

Автор(и)

  • Каплієнко А.І.

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.15

Ключові слова:

вчитель-логопед, інклюзивне освітнє середовище, компетентність, професійна компетентність, соціальний запит

Анотація

У статті окреслено проблему підготовки кваліфікованих фахівців спеціальної освіти, здатних ефективно працювати в умовах Нової української школи. Розглянуто вимоги соціуму до підготовки вчителів-логопедів у закладі вищої освіти.  Встановлено, що зі зміною соціального замовлення має змінитися і концептуальне наповнення змісту підготовки майбутніх логопедів у межах компетентнісного підходу. У зв’язку з цим висвітлено  проблему підготовки учителів-логопедів до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу та відповідно до соціального запиту. Розкрито поняття «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність». Подано авторське розуміння терміну «професійна компетентність майбутнього вчителя-логопеда в інклюзивному освітньому середовищі». Розширено структуру професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда. Окреслено шляхи формування професійно компетентного учителя-логопеда до роботи в умовах інклюзії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Каплієнко А.І. (2021). СОЦІАЛЬНИЙ ЗАПИТ ДО РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 113-124. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.15