ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В НОРМІ Й ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗОРУ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • Вадим Кобильченко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.16

Ключові слова:

соціальний розвиток, соціалізація, індивідуалізація, дошкільний вік

Анотація

Метою статті є всебічний розгляд психологічного феномену «соціальний розвиток» та визначення його структури, механізмів і характерних особливостей у дошкільному віці. Були використані теоретичні методи: логіко-семантичний і структурно-логічний методи для уточнення поняття «соціальний розвиток» та аналізу його структури, механізмів і характерних особливостей у дошкільному віці. Розкрито сутність феномену «соціальний розвиток» та двох його ліній: соціалізації та індивідуалізації. Встановлено, що поступове відокремлення дитини від дорослого створює нову соціальну ситуацію, в якій вона прагне до самостійності. Ця тенденція в дошкільному віці є природною і постійною. Виявлено, що соціальні контакти дітей з порушеннями зору є більш слабкими і нестійкими, аніж у нормі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Вадим Кобильченко. (2021). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В НОРМІ Й ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗОРУ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 124-138. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.16