ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Шевченко С.М.

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.32

Ключові слова:

освітній простір, діти з порушеннями інтелектуального розвитку, професійно-трудова компетентність, соціальна адаптація, індивідуальний психолого-педагогічний супровід

Анотація

У статті розглядаються інноваційний зміст корекційної, навчальної та виховної роботи діяльності Київської спеціальної школі-інтернату № 16 для дітей з порушеннями розумового розвитку спеціального освітнього закладу «Надія» для дітей з психічними та (або) фізичними обмеженнями, Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Шевченко С.М. (2021). ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(15), 346-361. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i15.32