МЕТОДИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Тамара Ілляшенко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.64

Ключові слова:

психолого-педагогічна діагностика, діти підліткового віку (підлітки), інклюзивно-ресурсний центр, навчально-діагностичний експеримент, навчуваність, діагностичне завдання, нормативний інтелектуальний розвиток, порушення інтелектуального розвитку легкого ступеня

Анотація

У статті висвітлюються результати апробації добірки завдань для диференційної психолого-педагогічної діагностики нормативного інтелектуального розвитку та порушення інтелектуального розвитку легкого ступеня у дітей підліткового віку. Запропонована діагностична методика побудована на засадах навчального експерименту і передбачає якісний аналіз виконання завдань обстежуваними. Основним критерієм оцінки інтелектуального розвитку є навчуваність, особливості якої дозволяють більш чи менш успішно використовувати обстежуваними допомогу для успішного виконання завдання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Т. І. (2021). МЕТОДИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВИВЧЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(14), 231-238. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i14.64