СТРАТЕГІЧНІ ВЕКТОРИ ЗМІН ТА ТРАНСФОРМАЦІЙ В ОСВІТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Алла Колупаєва

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.73

Ключові слова:

освіта дітей з особливими потребами,інклюзивна освіта,інституціалізація,освітнє реформування, трансформаційні зміни в освіті

Анотація

У статті окреслено стратегічні вектори розбудови освітньої галузі, зокрема освіти дітей з особливими потребами. Представлено 3-х етапний історичний екскурс розвитку галузі за часів незалежності України. Серед визначальних векторів освітніх трансформаційних змін основоположними є: транспарентність; вдосконалення освітнього менеджменту; запровадження новітніх технологій навчання та розвитку; індивідуалізація навчання з адаптацією курикулуму. У вирішенні завдань системного реформування системоутворювальною ланкою визначено культивування гуманістично спрямованої педагогічної комунікації, оскільки - освіта має не лише уможливити демократію, а й зробити її життєво необхідною.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, А. К. (2021). СТРАТЕГІЧНІ ВЕКТОРИ ЗМІН ТА ТРАНСФОРМАЦІЙ В ОСВІТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ В УКРАЇНІ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 13-19. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.73