ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ГРУП ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.79Ключові слова:
готовність, компетентність, самовдосконалення, саморозвиток, діти з особливими освітніми потребами, методична робота, порушення психофізичного розвиткуАнотація
Стаття присвячена з'ясуванню основних засад формування готовності вихователів для роботи з дітьми в умовах спеціальних груп дошкільних навчальних закладів. Висвітлено актуальну проблему дошкільної спеціальної освіти -забезпечення рівних прав і можливостей дошкільників, що мають порушення у психофізичному розвиткові в системі сучасного дошкілля.
В статті розглядаються державні документи, що становлять нормативно-правову основу організації роботи з такою категорією дітей; подано аналіз наукової літератури з проблеми дослідження. Наголошується на необхідності створення відповідних умов щодо розвитку, навчання, виховання, ранньої реабілітації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.