ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ГРУП ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Юлія Бордюг

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.79

Ключові слова:

готовність, компетентність, самовдосконалення, саморозвиток, діти з особливими освітніми потребами, методична робота, порушення психофізичного розвитку

Анотація

Стаття присвячена з'ясуванню основних засад формування готовності вихователів для роботи з дітьми в умовах спеціальних груп дошкільних навчальних закладів. Висвітлено актуальну проблему дошкільної спеціальної освіти -забезпечення рівних прав і можливостей дошкільників, що мають порушення у психофізичному розвиткові в системі сучасного дошкілля.

В статті розглядаються державні документи, що становлять нормативно-правову основу організації роботи з такою категорією дітей; подано аналіз наукової літератури з проблеми дослідження. Наголошується на необхідності створення відповідних умов щодо розвитку, навчання, виховання, ранньої реабілітації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, Ю. Б. (2021). ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ ГРУП ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 52-63. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.79