КОРЕКЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНЕ РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ П'ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗНМ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.80Ключові слова:
діти п'ятого року життя, загальний недорозвиток мовлення, комунікативний компонент, середовищеАнотація
В статті автор аналізує складові, методичні засади та особливості організації корещійно-комунікативного розвивального середовища як умови формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із ЗНМ. Вказує на об'єктивні труднощі його створення у дошкільному навчальному закладі. Для забезпечення ефективності формування і розвитку комунікативної взаємодії дітей п'ятого року життя із ЗНМ пропонує застосовування ряду практично-методичних аспектів. Акцентує увагу на оновленні підходів до партнерської взаємодії учасників педагогічного процесу на основі ймовірного прогнозування результатів корещійно-комунікативного процесу.