КОРЕКЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНЕ РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ П'ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗНМ

Автор(и)

  • Ірина Брушневська

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.80

Ключові слова:

діти п'ятого року життя, загальний недорозвиток мовлення, комунікативний компонент, середовище

Анотація

В статті автор аналізує складові, методичні засади та особливості організації корещійно-комунікативного розвивального середовища як умови формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п'ятого року життя із ЗНМ. Вказує на об'єктивні труднощі його створення у дошкільному навчальному закладі. Для забезпечення ефективності формування і розвитку комунікативної взаємодії дітей п'ятого року життя із ЗНМ пропонує застосовування ряду практично-методичних аспектів. Акцентує увагу на оновленні підходів до партнерської взаємодії учасників педагогічного процесу на основі ймовірного прогнозування результатів корещійно-комунікативного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, І. Б. (2021). КОРЕКЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНЕ РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗНМ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 63-72. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.80