ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Оксана Волошина
  • Наталія Дмітренко

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.82

Ключові слова:

інклюзивна освіта, організація інклюзивної освіти, підготовка майбутнього вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти, компетентнісний підхід навчання, технологія контекстного навчання

Анотація

У статті висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. Проаналізовано зарубіжний досвід підготовки педагогів до інклюзивної освіти; вказано на особливості модифікації програм професійної освіти у вищій школі в процесі інклюзивної підготовки педагогів. Представлені якісні характеристики педагога в умовах інклюзивної освіти, запропоновані зарубіжними науковцями, та компетентності педагогів, що найбільше впливають на успішність впровадження інклюзивної освіти, досліджені українськими науковцями. Розкрито компоненти сформованості інклюзивної компетентності в галузі освіти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний. Визначено теоретичну та методологічну основу підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах інклюзії. Охарактеризовано компетентнісний підхід як концептуальний орієнтир розвитку сучасної освіти в рамках Болонського процесу. Розкриті особливості контекстної технології формування інклюзивної готовності як найбільш ефективної в організації навчально-виховного процесу. Описані етапи технології контекстного навчання: інформаційно-орієнтований, квазіпрофесійний та діяльнісний.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

, О. В., & Наталія Дмітренко. (2021). ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 81-89. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.82