ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ СЛАБОЧУЮЧИХ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.88Ключові слова:
розвиток мовлення, слабочуючі учні, педагогічні аспекти, фізичні вправиАнотація
У статті розкрито педагогічні аспекти розвитку мовлення слабочуючих учнів старшого шкільного віку в процесі секційних занять фізичними вправами, які ґрунтуються на використанні мовленнєвих конструкцій з обов'язковим використанням української мови, побудованих з урахуванням їх послідовності. Увага акцентується на систематичному повідомленні мовленнєвого матеріалу, що сприяло збагаченню словника учнів лексикою та фразеологією, скороченню термінів засвоєння техніки фізичних вправ, дозволило покращити функціональний стан рухового аналізатора й активізувати пізнавальну діяльність слабочуючих.