НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ СУПРОВІД ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Наталія Матвеева ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

DOI:

https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.93

Ключові слова:

нормативно-правова база, інклюзивна освіта, особи з особливими потребами, досвід європейських країн

Анотація

У статті зроблено спробу визначити засадничі підвалини інклюзії та основні завдання щодо її упровадження в Україні на сучасному етапі. Представлено результати дослідження історико-педагогічного аспекту формування нормативно-правової бази інклюзивної освіти. Проаналізовано основні нормативні документи міжнародного значення, які були прийняті у XX столітті та документи, ухвалені на державному рівні в Україні. Виокремлено окремі із них, де наголошено на стрижневих концептуальних положеннях інклюзивної освіти та її філософському підґрунті Підведено підсумки щодо актуальності означеної проблеми, потреби поглибленого вивчення нормативно-правової бази інклюзії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-04

Як цитувати

Матвеева, Н. (2021). НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ СУПРОВІД ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 1(13), 166-175. https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.93