НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ СУПРОВІД ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.33189/epsn.v1i13.93Ключові слова:
нормативно-правова база, інклюзивна освіта, особи з особливими потребами, досвід європейських країнАнотація
У статті зроблено спробу визначити засадничі підвалини інклюзії та основні завдання щодо її упровадження в Україні на сучасному етапі. Представлено результати дослідження історико-педагогічного аспекту формування нормативно-правової бази інклюзивної освіти. Проаналізовано основні нормативні документи міжнародного значення, які були прийняті у XX столітті та документи, ухвалені на державному рівні в Україні. Виокремлено окремі із них, де наголошено на стрижневих концептуальних положеннях інклюзивної освіти та її філософському підґрунті Підведено підсумки щодо актуальності означеної проблеми, потреби поглибленого вивчення нормативно-правової бази інклюзії.